Alătură-te celor peste 11.000 de SOLOprenori care au ales să uite de punga cu bonuri
Mircea Isăilă
Folosesc SOLO de un an de zile și sunt super mulțumit! N-am avut nicio problemă cu ei și mi-au răspuns repede și concis la întrebări. Recomand tuturor celor care nu vor să se complice cu contabilitatea și cu legile mereu în schimbare.
Iulia Ghiță
SOLO îmi ține contabilitatea din 2021 și face o treabă excelentă. Nu mai am nicio grijă, se ocupă ei de tot.
Păun Victor
Super echipă! Mi-am deschis PFA-ul fără griji și fără niciun drum în două zile.
Andrei C.
Foarte mulțumit de alegerea făcută.
Am fost scutit de multe drumuri și telefoane. Indicațiile lor sunt clare și s-au oferit chiar să mă ajute cu câteva proceduri legate de PFA-ul meu.
Un contabil digital de încredere!
Denis Andreea Sulea
Sunt foarte mulțumită de serviciile oferite SOLO. Recomand cu încredere.
Ce este inclus în abonamentul SOLO?
Înființare PFA/PFI
Nu ai costuri suplimentare
Cheltuieli deductibile
Scazi taxele prin cheltuieli, fără limită de documentele încărcate
Declarația Unică
Completăm declarațiile și le depunem pentru tine
Găzduire sediu social
Ai găzduirea inclusă în abonament
Facturare
Emiți facturi în 2 pași
TVA intracomunitar
Obținem codul VIES și gestionăm declarațiile de TVA intracomunitar
Contabilitate
Ai toate registrele la zi
e-Factura
Nu ai costuri pentru semnătura electronică, fiindcă ne conectăm automat la SPV
Consultanță
Te ajutăm cu orice ține de PFA-ul sau PFI-ul tău, pe limba ta
Înființare PFA/PFI
Nu ai costuri suplimentare
Cheltuieli deductibile
Scazi taxele prin cheltuieli, fără limită de documentele încărcate
Declarația Unică
Completăm declarațiile și le depunem pentru tine
Găzduire sediu social
Ai găzduirea inclusă în abonament
Facturare
Emiți facturi în 2 pași
TVA intracomunitar
Obținem codul VIES și gestionăm declarațiile de TVA intracomunitar
Contabilitate
Ai toate registrele la zi
e-Factura
Nu ai costuri pentru semnătura electronică, fiindcă ne conectăm automat la SPV
Consultanță
Te ajutăm cu orice ține de PFA-ul sau PFI-ul tău, pe limba ta
Întrebări frecvente
Cum poți plăti abonamentul SOLO?
Plata abonamentului SOLO se face doar cu cardul, în cadrul procesului de creare cont. După prima plată, în funcție de opțiunea aleasă, abonamentul se reînnoiește lunar sau anual, iar plata se face automat, fără intervenția ta. Concret, dacă ai ales abonament lunar și ai făcut prima plata pe 15 ianuarie, banii se vor trage în mod automat din cont în fiecare luna în ziua 15.
Poți să testezi SOLO înainte să cumperi?
Poți să vezi cum cât de ușor de folosit este platforma și să te joci cu funționalitățile ei accesând contul demo.
Cum poți renunța la abonamentul SOLO?
Poți renunța oricând la abonamentul tău. După închidere, te încurajăm să îți descarci documentele contabile pentru a le păstra. Dacă SOLO te-a ajutat cu înființarea PFA-ului sau a PFI-ului și ai sediul social găzduit de noi, ai 45 de zile pentru a-l muta într-un nou spațiu.
Ce se întâmplă dacă nu plătești abonamentul?
Dacă plata automată eșuează, vom încerca să debităm cardul timp de încă 30 de zile. Ulterior, contul tău se va suspenda și nu vei mai putea utiliza funcționalitățile platformei. Pentru a-ți reactiva abonamentul, va trebui să plătești lunile restante și pe cea curentă. Poți face acest lucru din contul tău.
Poți trece de la abonament lunar la anual și invers?
Abonamentul se poate modifica, trebuie doar să ne contactezi.
Alătură-te celor peste 11.000 de SOLOprenori care nu mai fac drumuri la contabil