REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
“SOLO îți dă bani de taxe!”
Perioadă campanie 03.03.2025 - 19.05.2025
SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
1.1. Campania “SOLO îți dă bani de taxe!” (denumită în continuare „Campania”) este organizată și desfășurată de SOLO Fintech S.R.L, cu sediul social în str. Maior Gheorghe Sontu, nr. 6, etaj 4, Sector 1, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului de pe lȃngă Tribunalul București sub numărul J40/15636/2021, CUI RO 44884006, reprezentată legal de către doamna Annemarie Fabian în calitate de Administrator, denumită în continuare „Organizator” sau „SOLO”,
1.2. Regulamentul oficial al Campaniei (denumit în continuare „Regulamentul”) este întocmit și va fi făcut public conform legislației aplicabile din România prin publicarea pe pagina https://www.solo.ro/ fiind disponibil în mod gratuit oricărui solicitant pe tot parcursul desfășurării Campaniei, precum și ulterior pe o perioadă de 2 luni. Regulamentul mai poate fi solicitat, pe întreaga durată a Campaniei (cu excepția zilelor de sărbători legale), la adresa sediului social al Organizatorului specificată la art. 1.1. din prezentul Regulament.
1.3. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament prin acte adiționale, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după anunțarea în mod public a modificărilor respective prin intermediul acelorași canale de comunicare prin care Regulamentul a fost făcut public anterior.
1.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a prelungi perioada Campaniei pe parcursul derulării acesteia prin act adițional la prezentul Regulament, orice astfel de modificare a perioadei de desfășurare a concursului va fi anunțată în mod public pe pagina de internet https://www.solo.ro/, cu cel puţin 24 de ore înainte de intrarea în vigoare.
1.5. Participanţii la Campanie sunt obligaţi să respecte termenii si condiţiile prezentului Regulament al Campaniei.
1.6. Prezenta Campanie este organizată în scopul promovării platformei https://www.solo.ro/ și a serviciilor oferite de Organizator.
1.7. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
SECȚIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
2.1. Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor pe piață, cu modificările și completările ulterioare, și cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
SECȚIUNEA 3. ARIA DE DESFĂȘURARE ȘI DURATA CAMPANIEI
3.1. Campania este organizată și se desfășoară pe teritoriul Romȃniei, în perioada 03.03.2025 (ora 00:00:00, ora Romȃniei) - 19.05.2025 (ora 23:59:59, ora Romȃniei), prin intermediul website-ului https://www.solo.ro și a subdomeniilor acestuia (https://du.solo.ro) (denumită în continuare „Perioada Campaniei”).
3.2. Campania se va desfășura în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
3.3. Organizatorul își rezervă dreptul de a suspenda sau de a înceta Campania înainte de împlinirea Perioadei de Campanie, dar nu înainte de a anunța acest lucru în mod public, cu cel puțin 24 de ore înainte de intrarea în vigoare a modificărilor, prin intermediul acelorași canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost făcut public anterior.
3.4. Participanții pot participa în Campanie exclusiv pe Perioada Campaniei. După data încheierii Campaniei, Organizatorul nu mai are nicio responsabilitate și nu își mai asumă nicio obligație în legătură cu orice circumstanță care ar putea eventual conduce persoanele interesate la concluzia actualității sau continuării Campaniei.
SECȚIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
4.1. În Campanie se poate înscrie orice persoană fizică care îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
i. împlinit vȃrsta de 18 ani la data înscrierii în Campanie;
ii. are calitatea de titular al unei persoane fizice autorizate (PFA), persoană fizică independentă (PFI) sau întreprindere individuală (II), entitate înființată înainte de data de 01.01.2025. Prin înființare înainte de data de 01.01.2025 se înțelege că în documentul oficial de înființare al formei de organizare de tip PFA/PFI sau II (de ex. certificat de înregistrare) emis de autoritățile competente (de ex. unitățile teritoriale ale Registrului Comerțului) data indicată este anterioară 01 ianuarie 2025.
iii. detin deja sau s-a înregistrat cu un cont plătitor la SOLO în decursul Perioadei de Campanie (03.03.2025, ora 00:00:00 – 19.05.2025, ora 25:59:59), respectând prevederile termenilor și condițiilor publicate pe pagina web https://www.solo.ro/termeni-si-conditii și la care participantul a consimțit în prealabil.
iv. este beneficiară a serviciilor oferite de Organizator, respectiv este titulara sau are un abonament activ la SOLO şi nu înregistrează întârzieri la plata abonamentului cu privire la serviciile oferite de Organizator prin intermediul website-ului https://www.solo.ro/ (inclusiv https://du.solo.ro) atȃt pe Perioada Campaniei, cȃt și la data extragerii și ulterior a validării câștigătorilor.
4.2. La această Campanie nu au drept de participare următoarele persoane:
i. Prepuşii (inclusiv, însă fără a se limita la angajaţii) Organizatorului și ai societăților comerciale implicate în organizarea Campaniei;
ii. Membrii familiilor prepuşilor menţionaţi la punctul i de mai sus (însemnȃnd copii, părinţi, soţ/soţie, frate/soră);
iii. Persoanele fizice, titularii ai PFA/PFI/II care sunt radiate sau suspendate sau se regăsesc în proces de radiere sau de suspendare la data tragerii la sorți;
iv. Persoanele a căror vȃrstă este mai mică de 18 ani la data calendaristică a înscrierii în Campanie.
4.3. Organizatorul își rezervă dreptul de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum și dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din categoriile menţionate în art. 4.2.
4.4. Un participant se poate înscrie o singură dată în Campanie. În cazul în care un participant are mai mult de un cont activ la SOLO pe durata desfășurării campaniei (spre exemplu are și un PFA și un PFI), atunci acesta se poate înscrie în campanie doar cu un singur cont prin completarea declarației unice prin SOLO.
SECȚIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI
5.1. Condiții privind înscrierea valabilă în Campanie:
5.1.1. Pentru înscrierea valabilă în vederea participării la Campanie este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:
(1) Participantul trebuie să aibă drept de participare potrivit prevederilor din Secțiunea 4. Dreptul de Participare de mai sus;
(2) Participantul poate participa la Campanie exclusiv prin modalitatea descrisă în prezentul Regulament, inclusiv cu respectarea condițiilor care sunt prevăzute la Art. 5.2. Modalități de înscriere în Campanie.
5.2. Modalităţi de înscriere în Campanie:
5.2.1. Pentru participarea și înscrierea valabila în Campanie și pentru a fi eligibili de a cȃștiga premiile acordate în cadrul prezentei Campanii, participanții trebuie să respecte următorul mecanism:
i. în Perioada Campaniei, să acceseze platforma https://www.solo.ro prin intermediul contului SOLO, personal și valid;
ii. să încarce, până la 15.05.2025 în contul SOLO toate documentele justificative din punct de vedere contabil pentru anul 2024 cu privire la încasări, plăți și alte cheltuieli privind activitatea comercială sau profesională desfășurată prin intermediul PFA/PFI/II;
iii. să completeze chestionarul online pentru Declarația Unică din contul SOLO al participantului sau orice alt chestionar cu privire la Declarația Unică transmis de SOLO in acest scop. Completarea și transmiterea chestionarului prin modalitățile puse la dispoziție de Organizator trebuie să aibă loc cel tȃrziu pȃnă la data de 19.05.2025 ora 23:59:59.
iv. participantul își va da acordul expres ca SOLO să îi genereze şi /sau depună Declarația Unică cu respectarea termenului legal de depunere, respectiv până la data de 26.05.2025. Exprimarea acordului în acest scop va fi efectuată de către participant prin bifarea:
a. Sunt de acord cu termenii și condițiile SOLO
b. Sunt de acord ca SOLO să genereze declarația unică care va crea obligația de plată a taxelor de mai sus.
Și prin selectarea uneia din cele două opțiuni de depunere:
• Doresc ca SOLO să depună declarația unică în locul meu, printr-un colaborator. Depunerea ei va crea obligația de plată a taxelor de mai sus
• Doresc să depun eu declarația unică
v. participantul va bifa butonul “Mă înscriu în campanie” localizat la finalul chestionarului de Declarație Unică. În cazul în care chestionarul este completat de mai multe ori, Organizatorul va lua în considerare pentru înscrierea în Campanie doar opțiunea de înscriere exprimată de participant la ultima completare a chestionarului.
5.2.2. Pot participa la Campanie doar acele persoane fizice care, în baza Declarației Unice, sunt obligate din punct de vedere al legislației fiscale să plătească pentru anul 2024 sarcini fiscale totale (impozit, contribuții de asigurări sociale și/sau contribuții de asigurări sociale de sănătate) mai mari ca 0.
5.2.3. Persoana participantă la Campanie va trebui să își mențină contul pe platforma https://www.solo.ro pe Perioada Campaniei, pe durata efectuării tragerilor la sorți pentru premiile Campaniei, cȃt și pe durata procedurii de validare a potenţialilor cȃştigători, respectiv pȃnă la data de 1 iunie 2025. Menținerea, în condițiile indicate mai sus, a contului are drept scop și permiterea reprezentanților Organizatorului, în cazul desemnării participantului drept cȃștigător al unuia dintre premii, de a contacta persoana în cauză conform procedurii indicate în Secțiunea 8 din prezentul Regulament.
5.2.4. Pentru fiecare accesare a platformei https://www.solo.ro (inclusiv https://du.solo.ro) participantul va suporta costul accesului la internet, tarif stabilit de furnizorul propriu al serviciului.
5.2.5. La tragerile la sorți vor participa numai acele înscrieri efectuate cu respectarea dispozițiilor Regulamentului.
SECȚIUNEA 6. PREMIILE ȘI VALOAREA ACESTORA
6.1. În cadrul Campaniei vor fi acordate în total 13 (treisprezece) premii în bani, după cum urmează:
i. marele premiu în valoare netă de 10.000 Lei;
ii. un premiu în valoare neta de 5.000 Lei;
iii. un premiu în valoare netă de 3.000 Lei;
iv. 10 (zece) premii a cȃte 300 Lei net fiecare.
6.2. Valoarea totală netă a premiilor acordate în cadrul Campaniei este de 21.000 Lei.
6.3. Cȃștigătorii premiilor nu pot solicita schimbarea premiilor cu bunuri/produse care au o valoare echivalentă în bani, și nici nu pot solicita modificarea caracteristicilor premiului. În cazul refuzului vreunui participant cȃştigător de a beneficia de premiu (prin refuzul unui căştigător însemnȃnd că respectivul cȃştigător nu doreşte să intre în posesia premiului), acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fără nicio despăgubire din partea Organizatorului.
6.4. Dacă în timpul Campaniei nu se înscrie niciun participant; se înscriu mai puțini participanţi decȃt numărul premiilor; participanții sunt invalidați sau participantul refuză premiul și în ambele cazuri nu există rezerve (sau rezerve ce pot fi validate), atunci premiile Campaniei rămase neatribuite vor rămȃne la dispoziția Organizatorului.
6.5. Numele cȃştigătorilor premiilor acordate prin tragere la sorti, precum si premiile cȃştigate de aceştia, vor fi publicate de Organizator pe site-ul solo.ro, în maxim 15 (cincisprezece) zile de la validarea finală a acestora, potrivit prevederilor legale.
6.6. Dacă sunt identificate cazuri de fraudare a mecanismului de desemnare a cȃştigătorilor, Organizatorul are dreptul de a solicita restituirea premiilor astfel cȃştigate si de a urmări în instanţă respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
6.7. Un participant unic identificat prin aceeași adresă de email și aceleași date personale (nume, prenume, CNP) poate cȃștiga un singur premiu din cele enumerate mai sus și oferite în cadrul Campaniei.
6.8. Premiile pot fi puse exclusiv la dispoziția participanților extrași și validați drept cȃștigători conform procedurii indicate în prezentul Regulament în cadrul Secțiunii 8. Participantul nu are dreptul de a solicita acordarea premiului în beneficiul unei altei persoane, premiul nefiind transmisibil.
SECȚIUNEA 7. DESEMNAREA CȂŞTIGĂTORILOR
7.1. În cadrul Campaniei premiile vor fi acordate prin trageri la sorţi efectuate prin intermediul unui soft electronic automatizat cu distribuire și extragere aleatorie.
7.2. Tragerile la sorţi vor avea loc pe data de 20.05.2025.
7.3. Tragerile la sorţi pentru desemnarea potenţialilor cȃştigatori ai premiilor şi a rezervelor aferente vor fi atestate în scris (de ex. pe bază de proces-verbal).
7.4. Toţi participanţii care au efectuat o înscriere validă în Perioada Campaniei, conform mecanicii de concurs, vor fi incluşi în tragerile la sorţi pentru premiile Campaniei.
7.5. Potenţialii cȃştigători şi rezervele vor fi extrase în ordinea premiilor, începȃnd cu premiul în valoare de 10.000 Lei net şi finalizȃnd cu premiile mici în valoare de 300 Lei net fiecare.
7.6. În cadrul tragerii la sorţi pentru premiile Campaniei se vor extrage mai intai cate 1(un) potential cȃştigător pentru fiecare din cele 13 premii si ulterior cȃte 3 (trei) rezerve pentru fiecare premiu in parte. În situaţia în care, în cadrul fiecărei trageri la sorţi, nu sunt suficiente înscrieri pentru a fi extrase cȃte trei rezerve pentru fiecare cȃştigător în parte, vor fi extrase atȃtea rezerve cȃte înscrieri rămase sunt, în număr egal pentru fiecare tip de premiu.
Rezervele vor fi extrase pentru situaţia în care potentialul cȃştigător nu este validat sau refuză să primească premiul. În cazul în care, din orice motiv, cȃştigatorul extras nu poate fi validat, se va trece la validarea rezervelor în ordinea extragerii acestora.
7.7. În situaţia în care nu sunt suficiente înscrieri pentru a fi extrasi potenţialii cȃştigatori, conform Regulamentului, premiile pentru care nu au fost extraşi potenţiali cȃştigatori, rămȃn la dispoziţia Organizatorului.
SECŢIUNEA 8. VALIDAREA CȂŞTIGĂTORILOR. INTRAREA ÎN POSESIA PREMIILOR
8.1. Pentru a fi validat ca şi cȃştigător al Campaniei, potenţialii cȃştigători trebuie să aibă dreptul de participare la Campanie, aşa cum este specificat în prezentul Regulament, precum şi să ofere toate informaţiile solicitate, în momentul contactării de către reprezentanţii Organizatorului.
8.2. Fiecare potenţial cȃştigător va fi contactat de către Organizator prin apel telefonic, SMS, cât și prin e-mail, în termen de 3 zile lucrătoare de la tragerea la sorți, la numărul de telefon și adresa de email completate la momentul înregistrării contului în site-ul https://www.solo.ro/. Organizatorul va efectua un 1 apel telefonic, 2 SMS-uri și un 1 email în zile şi la intervale de timp diferite.Imposibilitatea contactării telefonice sau pe email a potenţialului cȃştigător, în termen de 3 (trei) zile lucrătoare, atrage automat descalificarea acestuia şi Organizatorul va contacta rezervele în ordinea desemnării acestora.
8.3. Fiecare potenţial cȃştigător va fi informat cu privire la premiul cȃştigat, la informaţiile necesare a fi puse la dispoziţie în scopul validării sale şi transmiterii premiului, cȃt şi cu privire la adresa de e-mail la care vor fi transmise aceste informaţii.
8.4. Ulterior contactării potenţialului cȃştigător, acesta trebuie să transmită, în termen de maximum 5 (cinci) zile lucrătoare de la data contactării sale telefonice şi pe email, la adresa de e-mail pusă la dispoziţie de Organizator, următoarele informaţii: nume, prenume, CNP, date complete privind contul în lei, personal şi valid, în care se doreşte transferarea contravalorii premiului. Dacă participantul nu transmite via e-mail informaţiile solicitate în termen de maximum 5 (cinci) zile lucrătoare, acesta va fi automat invalidat şi se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora, dispoziţiile de mai sus privind validarea şi comunicarea informaţiilor aplicȃndu-se în mod corespunzător.
8.5. În urma verificării informaţiilor puse la dispoziţie conform art. 8.4. şi, în cazul în care infomaţiile primite prezintă neregularităţi, participantul va fi anunţat via e-mail şi rugat să retransmită informaţiile în termen de maximum 2 (două) zile lucrătoare la adresa de e-mail comunicată conform art. 8.3. Dacă Participantul nu retransmite via e-mail informaţiile solicitate în termen de maximum 2 (două) zile lucrătoare, acesta va fi automat invalidat şi se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
8.6. Ulterior parcurgerii cu succes a procesului de validare, participantul va primi, în termen de o zi lucrătoare de la validare, o confirmare atȃt telefonică, cȃt şi via e-mail (la adresa de e-mail de pe care a comunicat informaţiile solicitate în scop de validare), cu privire la validarea sa drept cȃştigător al premiului.
8.7. În cazul în care sunt constatate neconcordanţe sau nerespectarea condiţiilor de validare descrise în prezentul Regulament, participantul va fi invalidat şi va pierde dreptul de atribuire a premiului, fără nicio despăgubire din partea Organizatorului. În această situaţie persoana în cauză va fi informată în scris (de ex. e-mail) despre faptul ca a fost invalidată si motivele invalidării în termen de o zi lucrătoare de la invalidare. Participantul care a pierdut calitatea de potenţial cȃştigător, nu are dreptul să solicite prin niciun alt mijloc atribuirea premiului.
8.8. Organizatorul își rezervă dreptul de a verifica, prin orice mijloc legal, dacă participanții câștigători au respectat toate regulile concursului.
8.9. Premiile oferite câștigătorilor se vor vira în contul bancar oferit de aceștia prin transmiterea către Organizator a unui document doveditor care să includă IBAN-ul câștigătorului premiului și din care să reiasă titularul de cont (ex: extras de cont în moneda RON etc.). Premiile vor fi puse la dispoziţie (virate) în termen de maximum 10 (zece) de zile calendaristice de la confirmarea datelor contului bancar şi validarea participantului cȃştigător.
8.10. Orice eroare cu privire la datele furnizate de către participanți nu atrage răspunderea Organizatorului. Astfel, Organizatorul nu are nici un fel de obligație de acordare a premiului în cazul furnizării unor date eronate care au condus la imposibilitatea identificării și anunțării câștigătorului.
8.11. În cazul în care în urma încercărilor de a contacta câștigătorii și/sau a rezervelor (prin mijloacele prevăzute mai sus), s-a constatat imposibilitatea identificării informațiilor necesare pentru virarea premiilor, Organizatorul este exonerat de orice obligație de plată.
SECŢIUNEA 9. TAXE ŞI IMPOZITE
9.1. Organizatorul Campaniei nu este sunt răspunzător pentru plata taxelor, impozitelor sau a altor obligaţii fiscale legate de premiile oferite, cu excepţia impozitului pe venit cu reţinere la sursă, aplicabil veniturilor individuale provenite din premii.
SECȚIUNEA 10. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
10.1. Informaţii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regăsi în Anexa 1 a prezentului Regulament.
10.2. Totodată, solicitările/reclamaţiile privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal în legătură cu Campania se pot depune conform indicaţiilor din Anexa 1 la prezentul Regulament Oficial.
SECȚIUNEA 11. LIMITAREA RĂSPUNDERII
11.1. Participarea la prezenta Campanie implică obligativitatea participanților de a accepta prevederile prezentului Regulament și a legislației aplicabile.
11.2. Organizatorul nu are nicio obligație de a întreține corespondența cu solicitanții unor revendicări necâștigătoare. Responsabilitatea Organizatorului cu privire la acordarea premiilor este limitată în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
11.3. Organizatorul nu își asumă răspunderea:
1. Cazul în care contul bancar pus la dispoziție de către participanții câștigători, nu este în moneda națională a României, este supus popririi sau altor forme de executare, este închis sau orice alte asemenea situații care fac imposibil transferul sumei de bani sau, după caz, intrarea în posesia sumei de către participanți;
2. Pentru deteriorarea, dispariția sau sustragerea premiului după momentul preluării sale de către câștigători;
3. Este exonerat de către câștigători, acordul de voință al acestora fiind dat prin simpla participare la prezentul concurs, de orice răspundere pentru toate prejudiciile suferite de către câștigători în legătură cu premiul, ulterior momentului preluării acestuia, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzând dar fără a se limita la, vătămări corporale și/sau vătămări ale sănătății, respectiv vătămări sau daune aduse patrimoniilor;
4. Pentru eventualele prejudicii sau daune cauzate de către câștigători unor terți în legătură cu premiul, indiferent de natura acestor prejudicii.
5. Pentru probleme de ordin tehnic sau de incapacitate a participantului pe care le-ar putea întȃmpina acesta la înscrierea în Campanie, din motive ce nu ţin de Organizator;
6. Pentru eventualele dispute legate de drepturile participanţilor asupra datelor completate în chestionarul privind Declaraţia Unică;
7. Pentru orice încercare de participare la Campanie făcută în afara Perioadei Campaniei;
8. Pentru pierderea de către participant a adresei sale de e-mail sau a numărului de telefon sau alte defecţiuni ale mecanismelor electronice care fac imposibilă contactarea sau validarea participantului şi care nu sunt imputabile Organizatorului;
9. Pentru erori cauzate de folosirea incorectă a computerului personal de către participant (întreruperea sursei electrice a computerului, erori date de sistemul de operare instalat pe computer, erori date de virusarea sistemului de operare al computerului, erori date de folosirea cu rea credinţă a tehnologiei de către participant în scopul de a manipula rezultatele Campaniei).
11.4. Organizatorul va acorda premiul numai participantului care a luat parte la Campanie in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care face dovada inscrierii in cadrul Campaniei. In cazul in care Organizatorul constata ca un castigator nu a indeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda/anula oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului castigator. In cazul in care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul castigator va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator in legatura cu acesta.
11.5. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea Campaniei si/sau a Organizatorului ori costurile aferente acestei Campanii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv din randul participantilor orice persoana care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei. Incercarea de a frauda va rezulta in descalificarea respectivului participant pentru intreaga Perioada a Campaniei si implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi premiul. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea unui premiu, Organizatorul are dreptul de a cere angajarea raspunderii respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
SECTIUNEA 12. FORŢA MAJORA
12.1. Prezenta Campanie poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa acestuia, de a o continua. Forta Majora este definita ca evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament si care impiedica Organizatorul sa isi indeplineasca, total sau partial, obligatiile. Forta majora exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de forta majora, daca acesta este confirmat de institutiile competente sa constate acest eveniment.
12.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor acestora pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca Organizatorul invoca forta majora, acesta are obligatia sa comunice Participantilor la Campanie, in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.
12.3. Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei decizii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Regulamentului.
SECTIUNEA 13. CONTESTAŢII ŞI LITIGII
13.1. Participanţii pot depune contestaţii în legătură cu desfăşurarea Campaniei prin poştă la adresa Organizatorului din str. Maior Gheorghe Sontu, nr. 6, etaj 4, Sector 1, București, România, pȃnă la data de 01.07.2025, inclusiv. După această dată, nicio contestaţie nu va mai fi luată în considerare. Contestaţiile vor fi soluţionate în termen de 15 zile lucrătoare de la data depunerii acestora şi un răspuns scris va fi comunicat participantului la adresa de e-mail indicată sau la adresa poştală comunicată de către acesta.
12.3. Eventualele litigii apărute cu privire la orice aspect legat de desfăşurarea Campaniei, se vor soluţiona pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate în instanţele judecătoreşti romȃne competente.
ANEXA 1
INFORMAŢII CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie sunt prelucrate în conformitate cu dispozițiile legale privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, astfel cum acestea sunt prevăzute de Regulamentul General privind Protecția Datelor nr. 679/2016 „GDPR”), legislația subsecventă în această materie și respectiv Legea 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice.
I. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei vor fi prelucrate urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
i. Pentru Participantii la Campanie: nume si prenume, CNP numar de telefon, adresa de e-mail, parola cont SOLO, calitatea de beneficiar al serviciilor oferite de SOLO;
ii. Pentru Participantii Castigatori, in plus fata de cele de mai sus, vor fi prelucrate: date de cont bancar (denumire banca, nume titular de cont și contul IBAN), calitatea de castigator al Campaniei si premiul castigat.
Pentru a putea participa si pentru a putea fi inscrisa in Campanie si astfel pentru a putea fi eligibila de a primi premiile oferite in cadrul Campaniei, persoana vizata trebuie sa fie de acord cu prelucrarea datelor sale cu caracter personal.
Refuzul persoanei vizate de a pune la dispozitie datele cu caracter personal sau de a permite prelucrarea acestor date, determina imposibilitatea inscrierii la Campanie si/sau imposibilitatea de intrare in posesia premiului, fără însă a afecta în alt fel relațiile contractuale încheiate cu SOLO de catre persoana in cauza, relatii avand ca obiect beneficierea de serviciile oferite de SOLO.
II. Scopul prelucrarii
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator, direct si/ sau prin intermediul Imputernicitului (Imputernicitilor), in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii) participarii la Campanie a persoanelor vizate;
(iii) desemnarii, validarii si contactarii castigatorilor;
(iv) atribuirii premiilor si, dupa caz, indeplinirii obligatiilor fiscale financiar-contabile impuse de Codul Fiscal organizatorului Campaniei;
(v) solutionarii cererilor participantilor la Campanie – Organizatorul Campaniei va utiliza aceste date pentru a raspunde eventualelor solicitari, cerinte, reclamatii, sau oricaror altor intrebari.
Nu luam decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata a datelor dumneavoastra (inclusiv crearea de profiluri) care sa produca efecte juridice cu privire la dumneavoastra sau care sa va afecteze intr-un mod similar intr-o masură semnificativa.
III. Temeiul juridic al prelucrarii datelor cu caracter personal
i. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului participantilor la Campanie de a se inscrie si de a participa la prezenta Campanie cu respectarea si acceptarea prevederilor Regulamentului oficial si de a li se oferi, daca va fi cazul, premii in cadrul Campaniei;
ii. Datele Participantilor castigatori sunt prelucrate si in vederea indeplinirii obligatiilor legale care incumba Organizatorului (cum ar fi cele in materie financiar contabila, fiscala, de arhivare). Publicarea datelor Participantilor castigatori se poate realiza in temeiul obligatiei legale care incumba Organizatorului potrivit legislatiei in domeniul comercializarii produselor si serviciilor de piata;
iii. Datele Participantilor pot fi prelucrate de Organizator si in contextul solutionarii cererilor privind exercitarea drepturilor persoanelor vizate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, in temeiul obligatiei legale ce ii revine potrivit legislatiei specifice.
iv. Organizatorul poate prelucra date si in scopul solutionarii altor plangeri sau cereri decat cele mentionate mai sus la pct. (iii), formulate de persoanele care se considera vatamate, in temeiul interesului legitim al acestuia.
v. De asemenea, Organizatorul poate prelucra datele cu caracter personal pentru apararea drepturilor acestuia, punerea in aplicare a prevederilor Regulamentului pentru apararea in instanta si/sau initierea altor proceduri judiciare sau administrative, inclusiv pentru investigarea eventualelor incalcari.
vi. Organizatorul prelucreaza date si in baza interesului legitim de a organiza in bune-conditii Campania.
IV. Destinatarii datelor prelucrate
Organizatorul asigură confidențialitatea datelor cu caracter personal prelucrate, în conformitate cu prevederile legale. Accesul la informațiile tratate drept confidențiale va fi limitat la acele persoane, care prin natura activității desfășurate, este necesar să ia cunoștință de aceste informații în scopul ducerii la îndeplinire a scopului, a raporturilor juridice născute în relație cu SOLO. Aceste persoane sunt ținute să respecte caracterul confidențial al acestor informații, asumându-și la rândul lor obligația de a asigura și păstra confidențialitatea acestor date și informații și de a le prelucra în conformitate cu cerințele legale.
Organizatorul poate dezvalui datele cu caracter personal ale participantilor catre:
• partenerii Organizatorului, actionand fie ca operatori, fie ca persoane imputernicite. Aceasta dezvaluire are loc numai in masura necesara, si cu instructiuni clare. Datele nu pot fi folosite de catre aceste persoane pentru niciun alt scop (in special pentru scopuri proprii de marketing ;
• furnizori de servicii de contabilitate;
• furnizori de servicii de emailing;
• in afara celor de mai sus, datele personale ale participantilor pot fi dezvaluite autoritatilor publice sau instantelor de judecata, daca acest lucru este cerut de lege.
Nu se vor transfera datele cu caracter personal ale participantilor catre State sau Organizatii care nu apartin Spațiului Economic European (SEE).
V. Durata prelucrarii
În vederea realizării scopurilor de prelucrare menționate, SOLO va prelucra datele cu caracter personal pe durata Concursului, precum și ulterior, atunci când există o cauză legitimă pentru a proceda astfel (de exemplu, pentru a furniza informațiile solicitate sau pentru a respecta obligațiile legale, fiscale sau contabile).
Datele castigatorilor vor fi stocate pe o perioada de 5 ani, incepand cu anul urmator incetarii Campaniei, perioada necesara indeplinirii obligatiilor legale, fiscale sau contabile, precum si apararii intereselor si drepturilor Organizatorului.
VI. Participantii la campanie au anumite drepturi in legatura cu prelucrarea datelor personale:
(a) Acolo unde prelucrarea este bazata pe consimtamantul participantului, aveti dreptul de a va retrage consimtamantul la orice moment, fara a afecta legalitatea prelucrarii anterioare.
(b) Dreptul de acces: puteti cere informatii despre datele personale pe care le detinem despre dvs., inclusiv informatii despre categoriile de date cu caracter personal pe care le avem in posesia sau controlul nostru, scopul in care sunt prelucrate, sursa in cazul in care nu le-am obtinut direct, categorii de destinatari daca este cazul. Puteti obtine de la noi o copie gratuita a datelor personale pe care le detinem despre dumneavoastra. Daca solicitati mai multe copii ale datelor dumneavoastra personale, va putem percepe o taxa rezonabila bazata pe costurile administrative. Aveti dreptul la informare privind masurile noastre de protectie pentru transferul datelor dumneavoastra personale intr-o tara din afara UE si ZEE daca ne solicitati sa confirmam daca prelucram sau nu datele dumneavoastra personale, iar noi transferam datele dumneavoastra personale intr-o tara din afara UE si ZEE;
(c) Dreptul la rectificare: Puteti obtine rectificarea datelor personale referitoare la dvs, prin cerere adresata la datele de contact mentionate mai jos;
(d) Dreptul la restrictionare: Puteti obtine din partea noastra restrictionarea prelucrarii datelor dumneavoastra personale, in cazul in care:
• contestati corectitudinea datelor dumneavoastra personale, pentru perioada de care avem nevoie pentru a verifica corectitudinea,
• prelucrarea este nelegala daca solicitati restrictionarea prelucrarii in locul stergerii datelor dumneavoastra personale,
• nu mai avem nevoie de datele dumneavoastra personale, dar dumneavoastra le solicitati pentru stabilirea, exercitarea sau apararea pretentiilor legale, sau
• aveti obiectii legate de prelucrare in timp ce noi verificam daca motivele noastre intemeiate prevaleaza.
(e) Dreptul la portabilitate: Incepand cu data de 25 mai 2018 aveti dreptul de a primi datele dumneavoastra personale pe care ni le-ati furnizat, iar in cazul in care este fezabil din punct de vedere tehnic, sa solicitati ca noi sa transmitem datele dumneavoastra personale (pe care ni le-ati furnizat) unei alte organizatii.
Aceste doua drepturi sunt drepturi pe care le aveti daca, in mod cumulativ:
• Va prelucram datele personale cu mijloace automate;
• Ne bazam, in prelucrarea datelor dumneavoastra personale, pe consimtamantul dumneavoastra sau prelucrarea de catre noi a datelor dumneavoastra personale este necesara pentru incheierea sau executarea unui contract la care sunteti parte;
• Datele dumneavoastra personale ne sunt furnizate de dumneavoastra, si transmiterea datelor dumneavoastra personale nu are un efect negativ asupra drepturilor si libertatilor altor persoane.
Aveti dreptul sa primiti datele dumneavoastra personale intr-un format structurat, folosit in mod curent si care poate fi citit automat.
Dreptul dumneavoastra de a primi datele dumneavoastra personale nu trebuie sa aiba un efect negativ asupra drepturilor si libertatilor altor persoane. Acest lucru s-ar putea intampla daca o transmitere a datelor dumneavoastra personale unei alte organizatii implica, de asemenea, transmiterea datelor personale altor persoane (care nu isi dau consimtamantul pentru acest transfer).
Dreptul ca datele dumneavoastra personale sa fie transmise de catre noi unei alte organizatii este un drept pe care il aveti daca aceasta transmitere este fezabila din punct de vedere tehnic.
(f) Dreptul la stergere: Aveti dreptul sa solicitati sa stergem datele personale pe care le prelucram despre dumneavoastra. Trebuie sa ne conformam acestei cereri daca prelucram datele dumneavoastra personale, cu exceptia cazului in care datele sunt necesare:
• pentru exercitarea dreptului la libertatea de expresie si informare;
• pentru a ne conforma unei obligatii legale pe care o avem;
• in scopuri de arhivare in interes public, stiintific sau pentru studii istorice sau in scopuri statistice; sau
• pentru a determina, exercita sau apara pretentii legale.
(g) Dreptul la obiectie: Puteti obiecta – in orice moment la prelucrarea datelor dumneavoastra personale din motive legate de situatia dumneavoastra particulara, cu conditia ca prelucrarea sa nu se bazeze pe consimtamantul dumneavoastra ci pe interesele noastre legitime sau pe cele ale unei terte parti. In acest caz nu vom mai prelucra datele dumneavoastra personale, cu exceptia cazului in care (i) putem dovedi motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor dumneavoastra sau (ii) sau in cazul in care scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta. Daca obiectati la prelucrare, va rugam sa specificati daca doriti, de asemenea, ca datele dumneavoastra personale sa fie sterse, in caz contrar noi doar le vom restrictiona.
Puteti obiecta intotdeauna la prelucrarea datelor dumneavoastra personale in scop de marketing direct intemeiat pe interesul nostru legitim, oricare ar fi motivul dumneavoastra. Daca marketingul s-a bazat pe consimtamantul dumneavoastra, va puteti retrage consimtamantul.
(h) Dreptul de a depune o plangere: In cazul in care considerati ca a avut loc a incalcare a reglementarilor aplicabile protectiei datelor personale sau nu sunteti multumit(a) de raspunsul primit, puteti depune o plangere la Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal:
Nume: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
Adresa: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania
Telefon: +40.318.059.211 Email: anspdcp@dataprotection.ro
Va rugam sa retineti:
• Perioada de timp: Termenul de solutionare este de 30 de zile si poate fi prelungit din cauza unor motive specifice legate de dreptul legal specific sau de complexitatea cererii dumneavoastra. In orice caz, daca aceasta perioada este prelungita, va vom informa in privinta termenului de prelungire si a motivelor care au dus la aceasta prelungire.
• Imposibilitatea identificarii: In anumite cazuri, s-ar putea sa nu va putem identifica datele personale din cauza elementelor de identificare pe care ni le furnizati in cerere. In astfel de cazuri, daca nu va putem identifica drept persoana vizata, nu putem da curs cererii dumneavoastra in conformitate cu aceasta sectiune, cu exceptia cazului in care ne oferiti informatii suplimentare care sa ne permita sa va identificam. Va vom informa si va vom da posibilitatea de a ne oferi astfel de detalii suplimentare.
Pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal , participantii pot trimite un email catre adresa han@solo.ro